Procedure Bestellen, kentekenbewijs en afleveren

Stap 1. Order plaatsen

U plaatst een order en betaald deze met iDeal of Vooruit/ IBAN/BIC. U kunt ook langskomen om de scooter eerst te bekijken voor u betaald. Zo ziet u de verschillende modellen, en welke scooter het best bij u past.

Stap 2. Hoe kom ik aan een kentekenbewijs op mijn naam?

Zodra u een scooter heeft gekocht via onze site, en wij hebben het orderbedrag ontvangen vragen wij direct een nieuw blanco kenteken aan bij het RDW, geel of blauw, afhankelijk van de snelheid die u kiest. Deze kosten worden u niet doorberekend. Dit kenteken sturen wij u aangetekend op. Met deze papieren en uw geldige (bromfiets)rijbewijs gaat u naar het postkantoor. Daar wordt het kenteken op uw naam gezet (ca. 9 euro).

Stap 3. Wanneer kan ik met mijn scooter de weg op?

Als u de scooter heeft gekocht in de webshop, ontvangt u een bevestigingsmail van StrayShop. Vervolgens maakt StrayShop uw scooter rijklaar. U dient na ontvangst het kentekenbewijs op uw naam te laten zetten op het postkantoor, u maakt een kopie van dit nieuwe kenteken.
Zodra het kentekenbewijs op uw naam staat, mailt u StrayShop (service@strayshop.com) ovv uw ordernummer dat het kenteken op uw naam staat.
StrayShop levert de scooter rijklaar bij u af, de bezorger zal vragen naar de kopie kentekenbewijs. De levertijd bedraagt ca. 5 a 10 werkdagen. Met een geldige verzekering en (bromfiets) rijbewijs kunt u direct de weg op.

Let op! Zolang het kenteken niet op uw naam staat, kan StrayShop uw nieuwe scooter niet afleveren.

 

Newsletter

A short sentence describing what someone will receive by subscribing